مجاهدت‌های شهید سلیمانی برای نسل جوان  تبیین شود
کد خبر: 4191584
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
مسئول نهاد رهبری دانشگاه‌های لرستان:

مجاهدت‌های شهید سلیمانی برای نسل جوان  تبیین شود

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب حاتمی کن‌کبود با بیان اینکه همه ما باید در جهاد تبیین فعالیت بیشتری داشته باشیم و بصیرت‌افزایی را تقویت کنیم، گفت: مجاهدت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی با رویکرد جهاد تبیین باید برای نسل نوجوان و جوان و دانشجو، بیش از پیش، تبیین شود.

نشست مکتب سلیمانی در دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام حبیب حاتمی کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان در  نشست «مکتب شهید سلیمانی و حمایت از مردم فلسطین» که ۱۲ دی‌ماه به‌مناسبت سالگرد شهادت قاسم سلیمانی در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد، با بیان اينکه امنیت و ثبات ایران اسلامی مدیون جانفشانی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای والامقام است، اظهار کرد: باید همگی در جهاد تبیین فعالیت بیشتری داشته باشیم و بصیرت‌افزایی را تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌های بزرگی به دست آورده است، اضافه کرد: امنیت ایجاد شده که مرهون جانفشانی‌های شهید سلیمانی و شهیدان والامقام است باعث ایجاد دستاوردها و پیشرفت‌های بزرگ برای کشور شده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان افزود: مجاهدت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی با رویکرد جهاد تبیین باید برای نسل نوجوان و جوان و دانشجو، بیش از پیش، تبیین شود.

جایگاه شهید سلیمانی در دل میلیون‌ها نفر است

غلامحسین حسینی، رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان نیز در این نشست با بیان اينکه ما در هر جایگاهی هستیم باید سلیمانی‌وار بیندیشیم؛ سلیمانی‌وار تصمیم بگیریم و سلیمانی‌وار عمل کنیم، اظهار کرد: روایت مجاهدت‌های سردار سلیمانی یک موضوع مهم است، اما مهمتر این است که ابعاد مختلف شخصیتی این شهید والامقام در عمل و رفتار ما، الگو قرار بگیرد.

سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان نیز در ادامه این نشست، گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیت شهید سلیمانی اخلاص ایشان است و همین اخلاص باعث شد در دل میلیون‌ها نفر نفوذ پیدا کند و ۲۵ میلیون نفر در مراسم تشییع پیکر پاک ایشان شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی فقط در دل‌ میلیون‌ها ایرانی جایگاه دارد و در سراسر جهان نیز هوادار دارد و ارادت به ایشان فقط مختص ایرانی‌ها نیست بلکه فراملی است، افزود: از نگاه دین اسلام هیچ‌گاه شهیدان از بین ما نمی‌روند بلکه همواره زنده و ناظر بر گفتار و رفتار ما هستند.

محمدزاده با بیان اينکه امنیتی که در ایران و کشورهای مجاور ایران ایجاد شده است مرهون تلاش‌های حاج قاسم سلیمانی و شهیدان سرافراز است، ادامه داد: شهید سلیمانی بنیانگذار یک مبارزه منسجم منطقه‌ای علیه داعش و تروریسم بود.

وی گفت: ایران اسلامی قربانی تروریسم بوده است اما الان به برکت مجاهدت‌های حاج قاسم سلیمانی و شهیدان سرافراز، پیش‌قراول مبارزه با تروریسم است.

انتهای پیام
captcha